×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ارزش کار ورزشی نویسان کمتر از قهرمانان ورزشی نیست

ارزش کار ورزشی نویسان کمتر از قهرمانان ورزشی نیست، آیین گرامیداشت روز جهانی ورزشی نویسان در قالب دومین همایش «رسانه در خدمت آحاد مردم» و با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، مدیر کل صدا و سیمای فارس، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شیراز، جمعی از روسای هیئت‌های ورزشی، رئیس خانه مطبوعات فارس، پیشکسوتان عرصه رسانه و ورزش، شماری از جانبازان و معلولان و خبرنگاران ورزشی نویس استان فارس به همت انجمن ورزشی نویسان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس در تالار آزادی شیراز برگزار شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از شهر مردم– فائزه فیروزی: اسماعیل قزل سلفی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این آیین گفت: ارزش کار ورزشی نویسان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی کمتر از کار قهرمانان در میادین ورزشی نیست چرا که آنها با تمام کمبودها، نارسایی ها و در سرما و گرما ورزش استان را همراهی کرده و مطالبه گری و کمک کرده‌اند.

وی افزود: این روز متعلق به خبرنگاران، عکاسان و نویسندگان عرصه ورزش و یادآور تلاش‌های همه این عزیزان در عرصه‌های مختلف ورزشی است.

قزل سلفی ادامه داد: معتقدیم که هزینه کردن در امر ورزش سرمایه بری نیست بلکه سرمایه گذاری است چرا که در کنار رشد و سلامت جسمانی ، رشد روحانی و منزلت اجتماعی هم به دنبال دارد.

وی اظهار کرد: ورزش فارس مدیون عزیزانی است که خون خود را فدای این کشور کرده‌اند ، مدیون پیشکسوتانی است که خون دل‌ها خوردند تا قهرمانان و ورزشکاران تربیت شود و رشد کنند.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: ورزش فارس امروز نام بلندی در کشور دارد، هرچند کمبودها و نارسایی‌هایی هم وجود دارد اما معتقدم با در کنار هم قرار گرفتن و در کنار هم قرار دادن ظرفیت‌های مخلتف می‌توان خدمات موثرتری در مسیر توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی در این استان انجام داد.

قزل سفلی افزود: سرزمین فارس و مردم این دیار پرافتخار همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ‘سرزمین قله ها است’ و استعدادهای فراوانی در گوشه گوشه این استان و کشور در صحنه‌های ورزشی داخلی و بین المللی می‌درخشند که در این مسیر سهم پیشکسوتان و آنها که تمام عمرشان را در این مسیر صرف کردند سهمی بسیار موثر است.

وی اظهار کرد: امیدواریم ما هم در این مسیر بتوانیم در کنار پیشکسوتان و ورزشکاران قرار بگیریم و کمک کنیم که زمینه برای رشد استعدادها و ظرفیت‌های بزرگ خدادادی و انسانی بیشتر از گذشته فراهم شود.

تلاش‌های خبرنگاران ورزشی را پاس می‌داریم

در ادامه این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از ورزش به عنوان یکی از عناصر سازنده در شادابی و نشاط جامعه یاد کرد و افزود: خبرنگاران حوزه ورزش نقش ارزنده ای در پیشبرد اهداف سازنده این حوزه دارند و تلاش‌های آنان را پاس می‌داریم.

قانعی با تبریک فرارسیدن عید غدیرخم اظهار داشت: روز جهانی ورزشی نویسان فرصت گرانبهایی است تا از تلاش‌های فعالان این عرصه تجلیل کرده و تلاش‌های آنان را پاس داریم.

همراهی رسانه ملی در پوشش خبری آیین‌های ورزشی

احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در این مراسم بر همراهی رسانه ملی در پوشش خبری آیین‌های ورزشی تاکید کرد.

مسئولان ارشد استان از انجمن ورزشی نویسان حمایت کنند

غلامحسین پیروانی نیز در این مراسم به نمایندگی از جامعه پیشکسوتان در این مراسم در سخنانی از مسئولان ارشد استان خواست از فعالیت‌های انجمن ورزشی نویسان حمایت کنند و با پذیرش انتقادات سازنده عالی قلم در جهت رشد و تعالی ورزش گام بردارند.

پیروانی استفاده از دانش پیشکسوتان در جهت پیشبرد ورزش فارس را ضروری دانست و از صنایع استان خواست تا به یاری ورزش فارس آمده و همچون سایر استان ها یار و یاور ورزشکاران باشند.

اهمیت ارج نهادن بر آرای پیشکسوتان و هم افزایی اهالی ورزش و رسانه

در این مراسم همچنین رئیس انجمن نویسندگان خبرنگاران و عکاسان ورزشی در سخنانی بر اهمیت ارج نهادن بر آرای پیشکسوتان و هم افزایی اهالی ورزش و رسانه در جهت تعالی مولفه‌های ورزشی و فرهنگی در استان فارس تاکید کرد.

قاسم محمدی با تبریک فرارسیدن عید غدیرخم و روز جهانی ورزشی نویسان گفت: دوم جولای برابر با ۱۱ تیر ماه به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان نامگذاری شده است. این روز اولین بار در بازی‌های المپیک ۱۹۲۴ پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS) و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش نامگذاری شده است.

در پایان این مراسم از ورزشکاران و پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی و رسانه‌های فعال در استان فارس تجلیل شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false