×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نشاط سرمایه انسانی در گرو توسعه ورزش سازمانی است

توجه به بعد نرم منابع انسانی از الویت های معاونت توسعه مدیریت و منابع به شمار می آید.

به گزارش اکوپرشین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مجتبی حیدری _ معاون توسعه مدیریت و منابع _ که در آیین تقدیر از ورزشکاران برتر نهاد ناظر صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: سلامت روانی با آمادگی جسمانی ارتباط معناداری دارد که مسیر آن از شاهراه توسعه ورزش سازمانی می گذرد.

عضو هیات عامل بیمه مرکزی، ارتقای سطح تعاملات درون سازمانی را از پیامدهای مثبت ورزش کارکنان دانست و افزود: تداوم رقابت های ورزشی در بیمه مرکزی علاوه بر تقویت انگیزه های فردی، هم افزایی بین بخشی را به دنبال دارد و فاصله بین مدیران و بدنه سازمان را نیز کم خواهد کرد.

مجتبی حیدری با تشریح سیاست های بیمه مرکزی در خصوص گسترش فضای ورزشی از تمامی دست اندرکاران این امر خواست تا درصد مشارکت کارکنان در فعالیت های ورزشی و رقابت های مختلف را افزایش دهند.

گفتنی است در ابتدای این نشست، علیرضا محمد علی _ مسئول ورزش بیمه مرکزی_ از تلاش برای برپایی المپیاد فراگیر ورزش در سطح صنعت بیمه خبر داد و گزارشی از برپایی المپیاد پیشین و رقابت های بیمه مرکزی و صنعت بیمه ارائه کرد.

در پایان این آیین از برگزیدگان رقابت های ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در رشته های پینگ پنگ، فوتبالدستی، شطرنج، دارت و چند رشته ورزشی دیگر با اهدای لوح و جایزه نقدی، قدردانی شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false