×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شفاف‌سازی و مطالبه‌گری دو رکن اصلی پیشرفت اقتصادی

شفاف‌سازی و مطالبه‌گری دو رکن اصلی پیشرفت اقتصادی، یونس‌ ژائله در نشست خبری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: شفاف‌سازی و مطالبه‌گری دو رکن اصلی پیشرفت اقتصادی است.

به گزارش اکوپرشین، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به نقش رسانه‌ها در بهبود شرایط اقتصادی گفت: در حال حاضر در نقطه‌ای قرار داریم که نتایج اقتصادی فعالیت‌ها مطلوب نیست و برای بهبود معیشت مردم نیاز به بررسی دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی داریم.

وی افزود: این امر مهم جز با کمک رسانه‌ها و به تبع آن مطالبه‌گری از حاکمیت امکان‌پذیر نیست.

ژائله گفت: ما در آذربایجان‌شرقی با بحران خروج سرمایه و نیروی انسانی از کشور مواجه هستیم و باید نقاط ضعف و قوت خود را شناخته و فرایندها را اصلاح کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: برخی رفتارها در گذشته باعث شده سرمایه‌‌های انسانی از استان خارج شوند و این در حالی‌ است که ما در آذربایجان افراد توانمندی داریم که باید حمایت شوند.

ژائله همچنین گفت: کارخانه‌های ما در استان به‌شدت مشکل تامین نیروی کارگری دارند و با مهاجرت نیروهای کار متخصص مواجه هستیم و این موضوع ارتباطی به دستمزد پایین ندارد چرا که در حال حاضر هیچ دستمزدی پایین‌تر از قانون کار وجود ندارد.

 یونس ژائله در پایان با اشاره به اهمیت آموزش در موضوع تجارت گفت: آموزش تولیدکنندگان و هنر تجارت نقطه عطف پیشرفت و توسعه است و در کنار تعامل با دولت بسترساز رشد اقتصادی استان خواهد بود.

لازم به ذکر است، در ادامه این نشست اعضای هیئت رئیسه به سوالات خبرنگاران در خصوص مسائل تولیدی، صنعتی و اقتصادی استان پاسخ دادند.

یونس ژائله،  اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false