×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
۵۶۹شعبه ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج از تخصیص ۷۴۲ صندوق اخذ در قالب ۵۶۹ شعبه ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دراین شهرستان خبر داد و گفت:این تعداد صندوق براساس آماری که از تجارب برگزاری انتخابات در دوره های قبل بوده پیش بینی شد،تخمین زده شده است.

به گزارش اکوپرشین: یحیی رمضانی با بیان اینکه از بین ۳۰ معتمد معرفی شده به هیات نظارت شهرستان کرج هشت نفر به عنوان معتمد اصلی و پنج نفر علی البدل انتخاب شدند،افزود: با احتساب هشت معتمد اصلی، یک حقوقدان دادگستری، شخص فرماندار و نماینده ثبت احوال در مجموع ۱۱ نفر اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان را تشکیل می دهند که این هیات فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و۱۹۳ نفر در این شهرستان داوطلب حضور درمجلس شورای اسلامی شدند ،ادامه داد: یک نفر هم در کنسولگری خارج از کشور همراه با این تعداد برای ۲ کرسی مجلس حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد رقابت خواهد داشت.

فرماندار کرج با بیان اینکه از مجموع یک هزارو۱۹۳ داوطلب مجلس این حوزه انتخابیه ۹۵۵ نفر مرد و ۲۳۸ نفر زن هستند.۱۳۴ نفر از داوطلبان دارای مدرک دکترا و ۳۱ نفر تحصیلات حوزوی دارند ، اظهار کرد: ۱۹۲ نفر از ایثارگران دفاع مقدس برای این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس نام نویسی کرده اند.

رمضانی با اشاره به اینکه بیشترین افراد داوطلب برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج بین سن ۳۵ تا ۴۰ سال به تعداد ۲۷۳ نفر هستند ،گفت: ۲۷ مهرماه تا سوم آبان ماه ثبت نام نهایی از داوطلبان صورت می گیرد که باید در سامانه جامع انتخابات وزارت کشور انجام دهند و هیچ گونه مراجعه حضوری در این زمینه پذیرفته نمی شود.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با بیان اینکه چهار مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را در سال برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم را سرلوحه کار قرار داده ایم،خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم مشارکت عالی مورد انتظار است، و مدیریت های میدانی در دولت سیزدهم با مکتب و حرکت جهادی عجین شده است و مدیران نیز باید از این تحرک و پویایی برای کار جهادی و حضور میدانی در صحنه برخوردار باشند و این مهم نیز در شهرستان کرج پیگیری، رصد و ارزیابی می شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false