×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
واردات ۲۶ هزار کامیون زیر ۳ سال کارکرد به کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار دستگاه ناوگان بالای ۲۵ سال در استان وجود دارد که فرسوده محسوب می‌شود، گفت: در نتیجه تلاش‌های انجام شده در ۲ سال گذشته برای واردات کامیون‌های زیر ۳ سال کارکرد به کشور، ۲۶ هزار دستگاه وارد کشورمان شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از فارس، اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در نتیجه تلاش‌های انجام شده در ۲ سال گذشته برای واردات کامیون‌های زیر سه سال کارکرد به کشور، ۲۶ هزار دستگاه وارد کشورمان شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: سهم بخش حمل و نقل باری استان از این تعداد ۲ هزار و ۲۴۶ دستگاه است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار دستگاه ناوگان بالای ۲۵ سال در استان وجود دارد که فرسوده محسوب می‌شود، تصریح کرد: ورود ناوگان جدید به استان موجب کاهش سن ناوگان باری و در نتیجه کاهش هزینه‌های حمل بار شد.

علیزاده با بیان اینکه امسال ۲۵ هزار تن بار و پنج میلیون نفر مسافر از استان جابه‌جا شده است، یادآور شد: برای تسهیل جابه‌جایی بار و مسافر، باید زیرساخت.های لازم فراهم شود که در این زمینه امسال ۷۰۰ هزار تن آسفالت‌ریزی و پنج هزار کیلومتر خط‌کشی جاده‌ها انجام شده و ۳۴ نقطه حادثه‌خیز هم رفع شده است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false