×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تبادل نظر در هماهنگی‌ بهداشتی صادرات و واردات محصولات دامی، آبزی‌پروری و نهاده‌ها بین ایران و هند

معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با رییس سازمان توسعه صادرات محصولات کشاورزی و غذایی فرآوری شده هند (APEDA)  در خصوص هماهنگی‌های بهداشتی صادرات و واردات محصولات دامی، آبزی‌پروری و نهاده‌های دو کشور تبادل نظر کردند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، مجتبی نوروزی معاون وزیر جهادکشاورزی به اتفاق رایزن و کارشناس اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در هند، با آبشیهک(Shri Abhishek)  رییس سازمان توسعه صادرات محصولات کشاورزی و غذایی فرآوری شده و دکتر سودانشو (Sudhanshu) معاون این سازمان دیدار کردند .

در این دیدار در خصوص هماهنگی‌های بهداشتی صادرات و واردات محصولات دامی و آبزی‌پروری و نهاده‌های دو کشور تبادل نظر شد.

معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق هیات همراه و کارشناسان مستقر سازمان دامپزشکی در هند، در بازدید از مجموعه کشتارگاهی “لولو”(LULU) ، نشان A مشروط سطح بهداشتی سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران را به مدیریت این کشتارگاه اعطا کرد.

نوروزی در دیدار با دکتر الهی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو، موضوعات مربوط به صادرات و واردات نهاده‌های دامی، گوشت، پشم، تخم‌مرغ SPF ، آبزیان و … را مورد بحث و بررسی قرار داد.

بازدید از مجموعه کشتارگاهی “آلانا” به اتفاق کارشناسان ایرانی سازمان دامپزشکی کشور مقیم در هندوستان از دیگر برنامه‌های معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور بود که با اعطای نشان بهداشتی کلاس+ A  سطح بهداشتی کشتارگاه را مشخص کردند.

قابل ذکر است؛ سازمان توسعه صادرات محصولات غذایی کشاورزی و فرآوری شده (APEDA) توسط دولت هند و براساس قانون سازمان توسعه صادرات محصولات کشاورزی و فرآوری شده غذایی این کشور که در دسامبر ۱۹۸۵ میلادی توسط پارلمان تصویب شد، تأسیس شده است و بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در خصوص صادرات و واردات در کشور هندوستان می‌باشد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false