×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تصویب افزایش ۴۰درصدی عوارض صدور مجوز نصب دکل‌ مخابراتی درتهران/ لزوم جمع‌آوری دکل‌های بدون مجوز

اعضای شورای شهر تهران با حداکثر آرا افزایش ۴۰ درصدی عوارض صدور مجوز تأسیسات شهری (آنتن‌ها و دکل‌ها) در سال ۱۴۰۳ را به تصویب رساندند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی عوارض صدور مجوز تأسیسات شهری (آنتن‌ها و دکل‌ها) در سال ۱۴۰۳ در دستور کار داشتند که در همین راستا مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۳۵ درصد افزایش برای صدور مجوز نصب دکل پیش بینی شده است گفت: ۲۰ درصد نیز برای تمدید مجوز سالیانه پیش بینی شده است.

در ادامه مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این عوارض از کسانی گرفته می‌شود که از مردم پول زیادی می‌گیرند و سهم خود را نمی پردازند، گفت: دکل های زیادی نصب شده و شرکت ارتباط مشترک شهر نیز دکل ها را جمع نکرده است؛ دکل‌های بدون مجوز باید جمع آوری شوند و در غیر این صورت، شرکت جمع می شود.

وی تأکید کرد: باید با قدرت با نصب دکل های غیرمجاز برخورد شود. صریح می‌گویم که به شام و ناهاری می دهند و جلسات مفصلی که برگزار می کنند، نباید نگاه شود و حق مردم را باید از این شرکت ها گرفت.

سید احمد علوی نیز با بیان اینکه یک شرکت پنج هزار دکل غیرمجاز در شهر نصب می‌کند و بدون اینکه حق شهرداری تهران را پرداخت کنند، فعالیت دارد، گفت: پرونده ۸۰۰ دکل توسط شهرداری تهران به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع داده شده و از مابقی آن کاسبی می کنند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی پیشنهاد مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ عوارض صدور مجوز نصب دکل‌های مخابراتی را تصویب کردند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false