×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ به مناطق آزاد اعلام شد

طبق اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال جاری به میزان یک چهارم کل سهمیه سال گذشته مناطق آزاد مطابق فهرست قبلی در سامانه جامع تجارت تخصیص یافته و تقسیم‌بندی سهمیه کل سه ماهه و همچنین سهمیه پوشاک برای هر منطقه به میزان یک چهارم سهمیه سال گذشته توسط دبیرخانه شورایعالی در سامانه ثبت آماری لحاظ شود.

به گزارش اکوپرشین به نقل از ایسنا، نرگس باقری زمردی – مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت – در نامه‌ای به گمرک سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ به مناطق آزاد تجاری-صنعتی را اعلام کرده است.

بر اساس این نامه مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال جاری به میزان یک چهارم کل سهمیه سال گذشته مناطق آزاد مطابق فهرست قبلی در سامانه جامع تجارت تخصیص یافته و تقسیم بندی سهمیه کل سه ماهه و همچنین سهمیه پوشاک برای هر منطقه به میزان یک چهارم سهمیه سال گذشته توسط دبیرخانه شورایعالی در سامانه ثبت آماری لحاظ شود.

لازم به ذکر است ثبت آماری برای واردات این اقلام الزامی بوده و با توجه به تغییرات تعرفه‌های جداول کتاب مقررات صادرات و واردات فهرست و سهمیه نهایی حداکثر تا پایان خرداد ماه اعلام خواهد شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false