×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

کارگاه آموزشی دوخت لباس با متد جدید بدون اندازه گیری و الگو و پرو با روش برطرف سازی عیوب بدن در لباس در نخستین جشنواره مد ولباس فجر برگزار شد .

به گزارش ستاد خبری نخستین جشنواره مدو لباس فجر، کارگاه آموزشی دوخت لباس ، دیگر کارگاه آموزشی این جشنواره است.
اکرم السادات بدری مسئول این کارگاه که از صاحبان سبک جدیدی درآموزش و دوخت خیاطی است روزگذشته درنخستین کارگاه آموزشی خود به آموزش طراحی و دوخت لباس با روش و متد جدید پرداخت .
وی درباره متد وروش جدید خیاطی بدون الگو و پرو برای مخاطبان توضیح داد: متدهای قبلی بدون الگو همانند یک جاده بن بست بود ودرعمل خیلی نتیجه نمی داد اما با متد بدری می توانیم هرمدلی را در جهان با روشی بدون پرو و الگو کشیده و بدوزیم .
مسئول کارگاه درادامه توضیح داد که پیراهن را چگونه می توان مستقیما به گونه ای برتن مشتری دوخت که نه اندازه گیری خاصی نیازداشته باشد و نه الگو ونه پرو بلکه همه چیز با سرعت هرچه تمام تر برتن مشتری برش زده و دوخته می شود.
اکرم السادات بدری به مخاطبان بسیار زیاد خود که مدت ها برسرپا ایستاده و با حرارت از گفته های وی یادداشت بر می داشتند گفت که چگونه یک لباس عروس را می توان در فاصله زمانی ای حدود سه ساعت برای یک عروس خانم طراحی کرد و دوخت .
در این کارگاه برای نمونه یک دست لباس احرام توسط مسئول کارگاه و دستیارانش درفاصله زمانی از صبح تا ظهر طراحی و دوخته شد که بسیار مورد استقبال مخاطبان و البته تولید ی های این نوع لباس قرار گرفت .
این کارگاه بعداز ظهر روز اول جشنواره را به توضیح این که چه بپوشیم و چگونه بپوشیم اختصاص داد . کارگاه دوخت لباس روز آینده را قرار است به طراحی ودوخت تونیک و دامن برای ایام نوروز اختصاص دهد . این کارگاه همه روزه صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و بعداز ظهر ها ۱۵ تا ۱۸ در سالن حجاب پذیرای علاقمندان است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false