×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

پیروزبخت گفت: هم اکنون استاندارد مبارزه با فساد و رشوه خواری تدوین شده است در حالی که کسی فکر نمی‌کند استانداردی در این موضوع وجود داشته باشد.

استاندارد مبارزه با فساد و رشوه خواری تدوین شدنیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران امروز (دوشنبه ۱۶مهر) ضمن بازدید و دیدار با مدیران باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بحث استاندارد در دنیا به سمت و سویی می‌رود که همانند سابق تنها در حوزه کالا و خدمات نیست، بلکه در تمامی سطوح و عرصه‌های زندگی استاندارد جاری می‌شود.

وی افزود: بعد از ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری می‌بایست استاندارد در تمامی تولیدات داخل اجرا شود چرا که زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست که تنها تعداد معدودی از کالاها در زمره استاندارد قرار گیرند و همه کالاها و محصولات باید  زیر پوشش استاندارد برود و همین برنامه در دستور کار قرار دارد.

پیروزبخت با اشاره به اینکه بسیاری از استانداردهای مسئولیت اجتماعی به منشور حقوق شهروندی بازمی‌گردد، گفت: هم اکنون استاندارد مبارزه با فساد و رشوه خواری تدوین شده است در حالی که کسی فکر نمی‌کند استانداردی در این موضوع وجود داشته باشد.

رئیس سازمان استاندارد با اشاره به مباحث مطرح شده در کارگروه‌های مختلف بیان کرد:‌ نقش استاندارد در مسائل زیست محیطی به ویژه تغییر اقلیم، استاندارد نوآوری و فناوری، استاندارد شرکت‌های دانش بنیان، ‌استاندارد تحصیلات عالی و همچنین بحث بحران آب آشامیدنی سالم در بسیاری از کشورها در کارگروه‌های مختلف مطرح شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false