×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به مناسبت هفته دولت (۲ الی ۸ شهریور) مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک ایران طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، و روز کارمند، ابراز امیدواری کرد که گمرک جمهوری اسلامی ایران بتواند در راستای وظایف محوله و اهداف تعیین شده، در راه خدمتگزاری به مردم گام‌های بلندتری بردارد.

 

متن پیام به این شرح است:
هفته دولت، یادآور نام و یاد شهدای بزرگوار رجایی و باهنر و میراث باقی‌مانده از آنها یعنی ساده‌زیستی، تلاش برای خدمات صادقانه به مردم و حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
این هفته همچنین فرصت مناسبی برای گرامیداشت روز کارمند (۴ شهریور) است که بار سنگین خدمت به مردم را بر دوش می‌کشند. گمرک جمهوری اسلامی ایران با حدود ۹ هزار کارمند ازجمله سازمان‌های مهم حاکمیتی است که از یک سو مجری سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در عرصه تجارت است و از سوی دیگر ارائه تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی جهت تقویت و توسعه تولید ملی را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار داده است.
از این‌رو می‌توان گفت، نقش گمرک در حوزه اقتصاد کلان، نقشی تأثیرگذار و قابل تأمل است و به همین دلیل جا دارد به مناسبت روز کارمند از همه همکاران ارجمندم در گمرک جمهوری اسلامی ایران به ویژه گمرکات واقع شده در مناطق محروم و مرزی که با کمترین امکانات مالی و رفاهی به خدمتگزاری مشغولند، قدردانی نمایم.
ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، از خداوند متعال می‌خواهم که به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم در راه خدمتگزاری به مردم، پایبندی به آرمان‌های انقلاب و تحقق اهداف و برنامه‌های دولت گام‌های بلندتری برداریم.
منبع خبر:روابط عمومی گمرک ایران

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false