×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

اکوپرشین: قیمت خودرو دیگر به میزان عرضه و تقاضا کاری ندارد و به‌خاطر عوامل دیگری بالا و پایین می‌شود؛ عواملی که  قیمت خودرو را گران‌تر می‌کنند.

یکی از این مشکلات، تبدیل‌شدن خودرو به کالایی صرفاً سرمایه‌ای است. تاخیر در تحویل خودرو‌ها هم به بالابردن قیمت خودروها از سوی فروشندگان دامن زده است.

ولی به پیش بینی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با انتخاب وزیر جدید صنعت معدن و تجارت روند افزایش قیمت خودرو در بازار ساماندهی شود.
متاسفانه شاهد افزایش قیمت خودرو بر روی کاغذ هستیم و همین امر باعث شده تا قیمت‌ها واقعی نباشد و معاملات را به صفر برساند.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: به خریداران توصیه می‌کنیم در شرایط فعلی به هیچ عنوان از بازار خودرو خرید نکنند چرا که در نهایت منجر به ضرر آن‌ها خواهد شد.
وی گفت: به دلیل نداشتن سقف قیمت در این بازار، هرکسی هر قیمتی که دلش می‌خواهد تعیین قیمت می‌کند و قیمت‌ها کاملا سلیقه‌ای و ساختگی است.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اضافه کرد: در دو سه هفته گذشته، هیچکدام از همکاران ما معامله یا قراردادی انجام نداده اند و بازار در رکود کامل به سر می‌برد.
آقای موئتمنی گفت: برای مثال قیمت محصولات سایپا امروز در نمایشگاه‌های خودرو و همچنین در فضای مجازی کاملا متفاوت است چنانکه اختلاف قیمت‌ها به بیش از ۱۰ میلیون تومان می‌رسد. 
وی در پایان افزود: پیش بینی می‌شود با آمدن وزیر جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت که امروز در مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفتند و برنامه‌هایی که دارند در هفته‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در بازار خودرو باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false