×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از شعب تأمین اجتماعی آذرشهر و ممقان، با مقامات این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان آذرشهر و امام جمعه و بخشدار ممقان، با بیان اینکه دارایی ها و منابع سازمان منشأ حق الناس دارد که از محل حق بیمه تامین می شود، اذعان داشت: ماهانه بالغ بر ۴۸۰ میلیارد تومان از بابت حقوق بازنشستگی و مستمری در استان به ذینفعان پرداخت می شود.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی پرداخت ماهانه از بابت بیمه بیکاری، هزینه درمان و تعهدات کوتاه مدت را به ترتیب ۲۰، ۱۲۰ و شش میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: حفظ اشتغال و رونق تولید از اولویت های  مهم سازمان تأمین اجتماعی است و در این راستا همواره همراه کارفرمایان و پشتیبان نیروی کار بوده است.

 سمساری تصریح کرد: تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان غیرعمومی، بیش از ۸۰ هزار بازمانده مستمری بگیر را در استان تحت پوشش دارد که با دریافت حقوق و مستمری از سازمان امرار معاش می کنند.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی ضمن گستردگی خدمات متنوع، با تلاش همکاران متعهد و متخصص، همواره در ارزیابی های سازمانی و برون سازمانی پیشگام بوده و رتبه های برتر استانی و کشوری را در سنوات مختلف کسب نموده است.

زاهد محمودی، فرماندار آذرشهر با اشاره به نقش منطقه آذرشهر و ممقان در توسعه صنعتی استان، سازمان تامین اجتماعی را همراه صنایع و تولید و اشتغال دانست و افزود: این عملکرد نقطه قوتی در جهت توسعه و رونق تولید استان است.

حجت الاسلام والمسلمین، امین رشتبری امام جمعه آذرشهر، با بیان اینکه، تأمین اجتماعی پناهگاهی برای مردم و اسباب امید و اتکا است که برای بسیاری از مردم آسایش و آرامش و آسودگی خیال را فراهم می آورد، ضمن ابراز رضایت از عملکرد تامین اجتماعی آذرشهر و بیان رضایت عمومی از اقدامات این سازمان، خدمت به ملت ایران را مقدس دانست .

حجت الاسلام و المسلمین عبداله باقرنژاد، امام جمعه ممقان نیز، صداقت در گفتار و عمل را موجب ارتقای اعتماد عمومی دانست و تصریح کرد: بایستی اقدامات مسئولین موجبات دلگرمی مردم را فراهم آورد.

امام جمعه ممقان، با اشاره به سوابق ایجاد شعبه تامین اجتماعی در ممقان، احداث ساختمان اداری مستقل و متناسب با حجم خدمات سازمان در ممقان را مورد تأکید قرار داد.

علی نوایی، بخشدار ممقان نیز نقش تامین اجتماعی در حمایت از تولید در شرایط اقتصادی موجود را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی تعامل مطلوبی با شرکای اجتماعی و مسولین اجرایی داشته و امید است با تداوم این همراهی شاهد روانسازی هر چه بیشتر امور باشیم .

وی با اعلام اینکه وجود شهرک صنعتی سلیمی به عنوان قطب صنعتی استان، اقتضائات خاص خود را می طلبد، افزود: خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی در این بخش با همراهی و عملکرد کارشناسانه، نقش موثری داشته و از جمله سازمان های پیش رو در عرصه حمایت از تولید بوده است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false