×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

اکوپرشین؛ علیرضا کیهان پور: با چه زبانی بگوئیم؛ میوه هم پوست مردم را کند! و گستره عظیم و استراتژیک امنیت غذایی و کشاورزی کشور کار مدیران و برنامه ریزان در عرصه میدان است نه تحقیقاتی و صرفا فقط با پوزیشن خوش تیپی ودر سایه خنک و کولر گازی در طبقه هیجدهم وزارت جهاد کشاورزی؟
باید مثل کشاورز مظلوم در صحنه و میدان و مزرعه بود.
جناب آقای دکتر خاوازی عزیز:
سخنگوی وزارتخانه در سکوت کامل
روابط عمومی منفعل
گرانی های سرسام آور وروزانه نهاده های دامی و
گوشت قرمز
گوشت سفید
ماهی و میگو
تون ماهیان کنسروی لاکچری
شیر؛پنیر؛کره؛ انواع لبنیات؛ کشک؛ سماق؛ دوغ؛ سوسیس و کالباس از مشتقات گوشت سفید وقرمز؛ انواع بستنی؛پسته؛بادام؛گردو؛فلفل؛ انواع ادویه جات؛انواع کود؛سموم؛اقلام مکانیزاسیون؛تراکتور؛کمباین؛انواع سوخت مورد نیاز مزارع کشاورزی؛خسارات سیل و حوادث غیر مترقبه؛ استمهال وام های ویرانگر و…..این است دستاورد وزیر شدن شما پس از صدارت ووزارت؟
از لشگر مشاورین بالای ۷۰ ساله وزارت چه خبر؟


شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای بازار مصرف مرغ وتخم مرغ چکار کرد؟
و….اینک سری هم به بازار تره وبار میوه لطفا با قدم رنجه نمودن خود و همکارانتان بزنید گوجه ۱۵ هزارتومانی؛پیاز و سیب زمینی بالای هفت هزارتومانی؛ و سایر میوه هایی که لاکچری شده که نمیتوان پوست کند و مصرف کرد.
آری اینک به اینجا رسیدیم که میوه هم پوست مردم را کند.

آقای دکتر خاوازی در شخصیت اخلاقی و علمی شما هیچ شکی وجود ندارد.
تلاشگر وپاکدست وبا اخلاق هستید اما به فکر سفره مردم شهید داده و همیشه پای کار هم باشید.
وزیر محترم *صمت *هم که از استان خراسان رضوی به هیات دولت ااضافه شدند ؛لذا بنشینید و مساله و مشکل تنظیم بازار و قانون انتزاع را اصلاح کنید.با مجلس شورای اسلامی وبه ویژه کمیسیون کشاورزی،آب ، منابع طبیعی و محیط زیست تعامل بیشتر را در اقدام و عمل به منصه ظهور رسانید.
وضعیت صادرات کشاورزی را لطفا گزارش دهید.
در این آشفته بازار مصرف کنندگان وپر پرواز بدون فرود قیمت اقلام کشاورزی فوق الاشاره از جوجه یک روزه گرفته تا پروتیین دامی وگیاهی چه داریم به مردم کشور عزیزمان بگوییم؟
انسان توسعه یافته اگر قدرت مدیریت مجموعه اش از صدور احکام انتصاب یک روزه و چند باره را به هر دلیلی ندارد صادقانه وخداپسندانه مسوولیت را به دیگری بسپارد. توجه به معیشت و گذران زندگی پرسنل وزارت جهاد کشاورزی به عنوان سرمایه ومنابع انسانی و عمود این خیمه وپیشران دسترسی به اهداف کمی و کیفی با برنامه ریزی مدبرانه بوده که باید هوشیارانه به آن اندیشید و اقدام نمود.در پایان نگران حال قائم مقام محترم وزیر آقای مهندس کشاورز سختکوش و یادگار کهن کشاورزی تاریخ معاصر هم هستیم که یادآوری شود :به شکوفه ها، به باران برسان سلام ما را که دل در گروی سرافرازی و رشد و تعالی کشورمان به ویژه امنیت تغذیه ای و غذایی در بخش کشاورزی همگام و همسو با طرح دیدگاه ای رسانه های تخصصی این گستره به عنوان پیشگامان و پیشران بالندگی وتوسعه نهاده ایم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false