×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در دیدار با روسای شعب تابعه،با اشاره به ساختار درآمدهزینه ای سازمان،مشتری مداری وتکریم ارباب رجوع را به مثابه پاشنه آشیل سازمان دانست و بر ضرورت برنامه ریزی موثر در جهت ارتقا آن تاکید کرد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سید احمدی سیدی،یکی از اصول اساسی و پایه ای سازمان تامین اجتماعی را توجه به اصل تکریم ارباب رجوع و توجه به مطالبات و خواسته های آنان ذکر کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت:تامین اجتماعی سازمانی درآمد هزینه ای است و از محل بودجه دولتی هیچگونه عوایدی ندارد و صرفا بر مبنای وصول حق بیمه های جاری اداره می شود.

وی ادامه داد: از دیگر سو بر مبنای اصول مورد تایید ایسا، تامین اجتماعی بر اصل سه جانبه گرایی استوار است و لذا کارفرمایان و بیمه پردازان شرکای اصلی تامین اجتماعی محسوب می شوند.

سید احمد سیدی متذکر شد:به همین دلیل توجه ویژه به شرکای سازمان تامین اجتماعی که در تامین منابع نقش اساسی دارند ضروری است و باید در این زمینه برنامه ریزی اصولی صورت پذیرد.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی آموزش نیروی انسانی و ارائه سرفصل های مبتنی بر تکریم مراجعین و مشتری مداری و نظارت بر رفتار کارکنان را ازجمله امور موثر در زمینه ارتقا مشتری مداری عنوان کرد.

سیدی افزود: نحوه ارائه خدمات به مخاطبین و به روز رسانی فرایندهای مرتبط نیز از جمله موارد موثر در امر مشتری مداری هستند.

وی متذکر شد:اقدامات اخیر سازمان تامین اجتماعی در زمینه استقرار سامانه خدمات غیر حضوری و بستر الکترونیکی خدمات رسانی از جمله الگوهای بسیار موفق سازمان برای دیگر سازمانهاست.

وی افزود:یقینا درکنار تمام ساختارهای سیستمی و الکترونیکی پرداختن به موضوعات رفتاری و شخصیتی کارکنان و تلاش در جهت توانمند سازی آنان بمنظور ارائه خدمات بهینه در کنار رفتارشایسته و در شان سازمان تامین اجتماعی از جمله راهکاری مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false