×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به گزارش اکوپارس : مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با دستور مدیر عامل سازمان ۸۰ درصد علی الحساب ۶ ماهه اول سرانه پزشکان خانواده  معادل ۱۰۵ میلیارد تومانی به حساب استانها براساس تفاهم نامه سال جاری واریز شد.

محمدرضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار آی هینا در خصوص پرداخت مطالبات پزشکان خانواده افزود: مبلغ واریز شده سال جاری سازمان ۷۰۰ میلیارد تومان و وزارت بهداشت ۳۷۵ میلیارد تومان است به طوری که طی روزهای آینده مبلغ قابل قبولی را از سمت وزارت بهداشت پرداخت خواهد شد.

مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه طی ۱۰ روز آینده تلاش خواهیم کرد تا علی الحساب مهر ماه را نیز پرداخت کنیم، ادامه داد: برای تسویه حساب ۶ ماهه اول سال جاری نیز پس از ابلاغ فرمت قرارداد شبکه ها با پزشکان، به روز شدن سرانه جمعیتی و جمعیت یک بار خدمت و ضرایب محرومیت استانها و با توجه به اطلاعات و پایش ۶ ماه اول سامانه پزشک خانواده روستایی تسویه حساب ظرف یک ماه آینده انجام خواهد شد.

وی در خصوص پرداخت مطالبات پزشکان خانواده شهری دو استان فارس و مازندران گفت: ۸۰ درصد مطالبات این گروه نیز تا شهریور ماه به صورت علی الحساب پرداخت شده است و طی چند روز آینده ۸۰ درصد مهر ماه نیز پرداخت خواهد شد.

میرزایی با بیان اینکه تسویه حساب سه ماه اول  پزشکان خانواده شهری نیز در حال انجام است، بیان کرد: مقرر شد در برنامه پزشک خانواده روستایی و شهری با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده از سوی سازمان برنامه و بودجه بتوانیم به طور منظم پرداخت های پزشک خانواده، همکاران ماما و مراقبین سلامت را انجام دهیم تا با این اقدام انگیزه این عزیزان برای خدمت در برنامه ها را بیشتر کنیم./

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false