×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزاری مجدد آزمون رشته مفاهیم مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی

آزمون رشته مفاهیم مقدماتی بیست و دومین دوره قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی مجدداً برگزار می شود.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، با توجه به درخواست تعداد زیادی از همکاران مبنی بر برگزاری مجدد رشته مفاهیم مسابقات به علت عدم امکان شرکت برخی از همکاران و عدم ثبت نتایج تعدادی از شرکت کنندگان در آمار ارسالی از سوی برگزار کننده آزمون در تاریخ دوم مهر، با عنایت به موافقت کمیته مرکزی مسابقات، مقرر شد تا مسابقه مذکور مجدداً برگزار شود.

آزمون رشته مفاهیم قرآن صرفا به صورت الکترونیکی و در تاریخ ۲۱ آبان ساعت ۱۳، برگزار خواهد شد.

آزمون صرفاً از افراد ثبت نام شده قبلی اخذ خواهد شد و همکاران ثبت نام شده موظف هستند از ۱۲الی ۱۵ آبان از طریق درگاه اینترنتی www.TaminBook.ir  نسبت به تأیید هویت خود اقدام کنند.

منابع آزمون بدون تغییر از ابتدای سوره اعراف تا انتهای آن و از کتاب جلد سوم تفسیر نور اثر حجت الاسلام والمسلمین آقای محسن قرائتی است.

ادارات کل و مدیریت‌های درمانی که قصد شرکت در آزمون مجدد را دارند، می‌بایست تمامی افراد ثبت نام شده در مرحله قبل در صورت تمایل شرکت کنند و ملاک نتایج آزمون دوم خواهد بود.

ادارات کل و مدیریت های درمانی که نتایج آزمون مفاهیم برگزار شده مرحله قبل در تاریخ دوم مهرماه مورد تایید شان بوده و اسامی نفرات برتر را اعلام نموده‌اند، نیاز به شرکت مجدد همکاران نیست.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false