×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ایجاد ۲۳۷ هزار نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی بوشهر

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: ۲۳۷ هزار نسخه الکترونیک در ۶ ماهه نخست سال جاری در مطب پزشکان و دندانپزشکان طرف قرارداد تامین اجتماعی بوشهر تولید شده است.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر زهرا نویدی فرد با اعلام این خبر گفت: در استان بوشهر ۱۸۱ پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک طرف قرارداد تامین اجتماعی هستند که تمامی آنها در سیستم نسخه نویسی الکترونیک ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در ثبت نسخه الکترونیک جایگاه سوم کشوری را دارد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در اجرای سیاست کلان کشور با هدف استقرار دولت الکترونیک طرح نسخه الکترونیک را در دست اجرا دارد که با اجرا شدن این طرح ضمن کنترل مصارف غیر ضرور، بستری مناسب را برای تشکیل پرونده الکترونیکی درمان بیمه شدگان سازمان فراهم می سازد.

دکترنویدی فرد ادامه داد: در حال حاضر در تمامی مطب های پزشکان طرف قرارداد این سازمان در استان نسخه الکترونیکی صادر می‌شود و سهم سازمان تامین اجتماعی از هزینه خدمات درمانی به صورت نقدی و ۶۰درصد سهم سازمان بابت حق ویزیت در ساعت ۲۴ همان روز به حساب پزشکان واریز می شود.

دکتر نویدی فرد اظهار داشت: هر نسخه ای که توسط پزشکان طرف قرارداد به صورت الکترونیکی ایجاد شود، بدون ارائه دفترچه در داروخانه ها و مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد امکان دریافت خدمت میسر است.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با اشاره به عزم جدی سازمان برای حذف کامل دفترچه های کاغذی گفت: تولید نسخه در درمانگاه های طرف قرارداد سازمان نیز در دست اقدام است.

دکتر نویدی فرد ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همکاری پزشکان طرف قرارداد در ثبت تمامی نسخه ها به صورت الکترونیک ظرف چند ماه آینده، شاهد حذف کامل دفترچه‌های کاغذی در مطب پزشکان باشیم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false