×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
۸۵ درصد رانندگان مسافربری تسهیلات کرونایی گرفتند

در اجرای بخشنامه پرداخت تسهیلات وام کرونا یی به رانندگان حمل و نقل عمومی ۹۸ هزار و۲۶۳ نفر راننده حمل و نقل عمومی بخش مسافربری موفق به دریافت این تسهیلات شدند .

 به گزارش  اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  ، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با اعلام این مطلب افزود : بر اساس فرآیند تعریف شده در دریافت تسهیلات وام کرونا به رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مسافربری، متقاضیان در سامانه کارا ثبت نام کردند و پس از تایید شرایط تعیین شده ، ۱۱۵  هزار و ۲۰۰ نفر مشمول دریافت این تسهیلات بوده و تأیید شدند، که از این تعداد تاکنون بالغ بر ۹۸ هزار و ۲۶۳ نفر معادل ۸۵ درصد رانندگان موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند .

 حسن نیا همچنین اظهار داشت: در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا مقابله با ویروس کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای آسیب دیده به واسطه شیوع ویروس کرونا ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت نام کارفرمایان مشمول این حمایت را در سامانه کارا فراهم نموده است.

 وی افزود:  در این راستا تعداد ۲۷۸۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافربری فعال برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که تاکنون ۱۶۳۲ شرکت موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: با توجه به الزام ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تقاضای سفر، ظرفیت فعال این ناوگان کاهش یافته که به منظور جبران خسارت ها، همواره بر تسریع در پرداخت تسهیلات به رانندگان مشمول، تأکید می گردد.

گفتنی است این تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای بنگاه‌های حمل و نقل مسافربری خسارت دیده به ازای هر نفر شاغل و ۶۰ میلیون ریال برای هر نفر راننده فعال بیمه شده با سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false