×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نسخه نویسی الکترونیک باید کاملا اجرا و پزشکان یزدی همکاری کنند

دکتر طالبی استاندار یزد در دیدار مدیرکل بیمه سلامت  بر اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیک تاکید کرد.

به گزارش اکوپرشین: دکترطالبی استاندار یزد با گرامیداشت هفته بیمه سلامت ایران با اشاره به شرایط کرونا دراستان یزد افزود: اجرای نسخه نویسی الکترونیک در قطع چرخه بیماری کووید ۱۹ بسیار موثر است و باید در استان به صورت کامل عملیاتی شود.

استاندار یزد در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از خدمات ارائه شده توسط کارکنان خدوم بیمه سلامت خاطر نشان کرد در سالهای اخیر سازمان بیمه سلامت خدمات قابل توجهی به اقشار آسیب پذیر ارائه نموده است و امروز برای عبور از شرایط سخت بحران بیماری کووید ۱۹ به تعامل بیشتر دستگاههای اجرایی تاثیر گذار در حوزه سلامت با مردم مورد نیاز است.

دکتر دریجانی مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با تبریک هفته بیمه سلامت اقدامات این سازمان در خصوص بیماری کرونا را تشریح کرد و افزود: سازمان بیمه سلامت ایران با نگاه به استقرار سازمان کاملا الکترونیک تلاش نموده تا با ارائه خدمات نوین و اجرای نسخه نویسی الکترونیک در مدیریت درمان بیمه شدگان و کاهش آسیب های زیست محیطی نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

مدیرکل بیمه سلامت استان ضمن تبیین برنامه های این سازمان به تخصیص منابع اشاره کرد و از استاندار یزد درخواست کرد پیرامون اختصاص به موقع بودجه به سازمان  بیمه سلامت ایران با رئیس محترم سازمان بودجه و برنامه ریزی کشور تعامل نمایند.

در خاتمه این دیدار استاندار به اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیک در یزد تاکید کرد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false