×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بیمه سلامت ایران برترین سازمان وزارت بهداشت در حوزه نماز، امر به معروف و نهی از منکر شد

رئیس شورای اقامه نماز و ستاد امر به معروف و نهی از منکر سازمان بیمه سلامت ایران از کسب رتبه کشوری سازمان متبوعش در حوزه نماز، امر به معروف و نهی از منکر در بین سازمان‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت در سطح کشور خبر داد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از آی هینا رئیس شورای اقامه نماز و ستاد امر به معروف و نهی از سازمان بیمه سلامت ایران  گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی  معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، سازمانها، مراکز و دانشگاه‌های برتر در حوزه نماز و امر به معروف و نهی از منکر معرفی شدند و سازمان بیمه سلامت  با کسب دو رتبه برتر در حوزه نماز و امر به معروف و نهی از منکر موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

تقدیر از فعالیت های ستاد اقامه نماز و شورای امربه معروف و نهی از منکر


 شاهرخ رامزی ضمن تقدیر از فعالیت های ستاد اقامه نماز و شورای امربه معروف و نهی از منکر سازمان بیمه سلامت، این موفقیت را مرهون تلاش اعضای ستاد مذکور عنوان کرد و گفت:  احیا و اقامه این دو فریضه الهی از جمله سفارش و تاکیدات مهمی است  که از تمام توان و پتانسیل خود در تحقق  آنها باید استفاده نماییم.

وی  افزود: سازمان بیمه سلامت در حوزه آموزش، تبلیغ و ترویج،  فعالیت‌های متنوعی از جمله کمک به توسعه و بهسازی نمازخانه ستاد و اداره کل استان‌ها، ایجاد فضاسازی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و مدیران، برگزاری مسابقات کتابخوانی، انجام فعالیت‌های هنری، ادبی و فرهنگی با موضوع نماز و امر به معروف و نهی از منکر و در حوزه‌های مختلف دینی برای فرزندان کارکنان بیمه سلامت داشته است.


معاون سازمان بیمه سلامت گفت: مجموعه اقدامات بیمه سلامت در این بخش باعث شده است که در ارزیابی صورت گرفته از میان سازمان‌ها، مراکز و دانشگاه‌های برتر زیرمجموعه وزارت بهداشت به کسب رتبه  برتر دست یابد.

وی در پایان با استعانت از خداوند متعال و آرزوی محشور شدن خادمان با اقامه کنندگان فرائض الهی خاطر نشان کرد: اگر اقامه نماز و احیاء امر به معروف و نهی از منکر ابتدا از خود مان آغاز و در ادارات و نهادهای دولتی اجرا نمائیم و همگان ملزم به رعایت آن باشند، بی شک رعایت این مهم ، در بین مردم نهادینه خواهد شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false