×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بیکاری ۱۰۰ هزار نفری به دنبال تعطیلی‌های تالارها

بیکاری ۱۰۰ هزار نفری به دنبال تعطیلی‌ تالارها؛ نایب رئیس دوم اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران با اشاره وجود حدود هزار واحد تالار پذیرایی در شهر تهران گفت: حدود ۱۰۰ هزار نفر از افراد به واسطه تعطیلی تالارها بیکار شده‌اند و ما ۱۰ ماه است که این موضوع را مکاتبه کردیم، اما هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

به گزارش اکوپرشین به نقل از اتاق اصناف تهران: خسرو ابراهیمی‌نیا، نایب رئیس دوم اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران درباره وضعیت تالارها گفت: نزدیک یک سال است که تالارهای پذیرایی بدون هیچ پشتوانه و حمایتی تعطیل و ده‌ها هزار نیروی وابسته به این حوزه نیز بیکار شده‌اند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی درست در اسفند و فروردین و اردیبهشت و تعطیلی همه مراکز پذیرایی یک وضعیت خوبی در کشور ایجاد شد و تلفات انسانی نیز به پایین ترین عدد و رقم خود رسید.

ابراهیمی‌نیا گفت: از خرداد به بعد با تصمیم مسئولان، تالاهای پذیرایی تعطیل شدند، اما دیگر مراکز پذیرایی مانند رستوران‌ها و چلوکبابی‌ها تعطیل نشدند و این درحالی است که تالاهاری پذیرایی به عنوان متخصص برگزاری مراسمات می‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

رئیس اتحادیه تالاهای پذیرایی تهران ادامه داد: ما از تیرماه شاهد بودیم که جمعیت‌های زیاد در دفاتر ازدواج و دیگر مراکز رفت و آمد می‌کردند و مراسمات شادی و ختم در مراکز مختلف برگزار می‌شد که بخشی از تلفات هم ناشی از همین قضیه بود.

ابراهیمی‌نیا با اشاره وجود حدود هزار واحد تالار پذیرایی در شهر تهران گفت: حدود ۱۰۰ هزار نفر از افراد به واسطه تعطیلی تالارها بیکار شده‌اند و ما ۱۰ ماه است که این موضوع را مکاتبه کردیم، اما هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false