×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری

اتاق بازرگانی ایران، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال ۹۹ را به بانک سامان اهدا کرد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از سامان رسانه، اتاق بازرگانی ایران، پس از ارزیابی کیفی شاخص‌های مدیریت شکایات، بهاء خدمات، سطح رضایتمندی، برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری و برخورد متعهدانه مشتری نسبت به سازمان، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال ۹۹ را به بانک سامان اهدا کرد.


گفتنی است، در سال گذشته نیز، بانک سامان توانسته بود رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان را از استانداری تهران کسب کند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false