×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
جوانان گیلانی در سر لیست نامزدهای هیات رئیسه فدارسیون فوتبال

از میان نامزدهای ثبت نامی فدراسیون فوتبال برای پست هیات رئیسه نام دو جوان مطرح گیلانی الاصل به چشم می خورد که برای قبول مسئولیت در فدراسیون فوتبال به محل ساختمان سئول مراجعه کردند.

اکوپرشین: کاپیتان علی کریمی فوتبالیست نام آشنای ایران و جهان و صاحب مدال های جهانی فوتبال و محمد امامی کورنده، فعال مدیریت رسانه ای و مجری و گوینده صدا و سیما دو جوان گیلانی هستند که به کارزار انتخابات فدراسیون فوتبال وارد شدند.

پس از تغییرات اساسنامه فدراسیون و ایجاد شرایط مناسب  برای حضور فوتبالی های مجرب و سابقه دار ملی و بین المللی شاهد حضور گرم کریمی اسطوره ی فراموش ناشدنی فوتبال ایران در صدر لیست نامزدهای انتخابات با عنوان رئیس فدراسیون هستیم.

کریمی لاهیجانی است و عرق ملی دارد و با مردم کشورش عهد و پیمان بسته است و همگی می دانیم که در زندگی فوتبالی خود شفاف و پاک بوده است. امامی کورنده نیز اهل لنگرود و یک جوان پرتلاش در عرصه مدیریت و رسانه است وی دانش آموخته دکتری مدیریت رسانه و مجری و گوینده صدا و سیما است.

در این زمینه باید گفت که حضور  یک چهره فعال رسانه ای در صدر لیست نامزدهای هیات رئیسه این فدراسیون می تواند امکانی برای پیشرفت بیشتر سازمانی و اجتماعی فدراسیون فوتبال در سطح ملی و بین المللی باشد. تجربیات بیست ساله و تخصص این جوان پرتلاش در حوزه های مدیریت کلان  و نفوذ و ارتباطات گسترده وی در سطوح مختلف سازمان ها و وزارتخانه های کلیدی کشور  به عنوان نقاط قوت و فرصت مطلوب در توسعه ی آینده این فدراسیون مهم در کشور به حساب می آید. وی تجربه حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان صدا و سیما، وزارت ورزش و جوانان فدراسیون های ورزشی و سایر وزارتخانه ها و نهادها و … را در کارنامه کاری خود دارد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false