×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تاراج شتابزده بیت المال به نام و نان مزایده؟+ فیلم

تاراج شتابزده بیت‌المال به نام و نان مزایده؟،‌ در دوران دفاع مقدس و در بهترین نقطه شهر شهید پرور اهواز یعنی منطقه موسوم به امانیه نرسیده به فلکه ساعت به همت سنگرسازان بی‌سنگر جهادسازندگی سابق خوزستان یکی از بهترین و مدرن‌ترین پلی کلینیک‌های درمانی این شهر آرام، آرام به نیت مجهزترین مرکز درمانی خوزستان رشد؛ توسعه و احداث شد.

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: مجتمع درمانی یا پلی کلینیک شهید دکتر حکیم اهواز از حیث تجهیزات و مدرن ترین وسایل و امکانات چشم پزشکی؛ ارتوپدی؛ جراحی؛ گوارش؛ رادیولوژی و سونوگرافی؛ انجام با کیفیت‌ترین آزمایشات و غربالگری بیماران محروم و کمتر برخوردار از خدمات پزشکی؛ اتاق عمل؛ دپارتمان مجهز میدان دید؛ پوست؛ دندانپزشکی؛ داروخانه؛ محوطه بسیار زیبا و آرامشگاه روح و روان بیماران با بهترین محوطه طبیعی شامل طراحی مهندسی فضای پیرامونی شامل درختان سرسبز سر به فلک کشیده؛ فضای سبز با آخرین متد طراحی و مهندسی ارگونومیک و پرسنل جهادگر و تلاشگر با اعمال یک مدیریت عالی وبه روز وبا تسلط کامل به زبان خارجی و متون علمی جناب آقای امیر امیرفر و با لشگری از پزشکان؛ تکنیسین ها؛ کادر درمان وخدماتی؛ بهترین فوق تخصصان اکثر رشته‌های پزشکی؛ پیراپزشکی؛ پرستاران ودر یک کلام ‌مدافعان سلامت  با زحمات شبانه‌روزی و طاقت‌فرسا در دوران سخت دفاع مقدس و بمباران شدید اهواز و تحریم‌های ظالمانه به بار نشست و از روز نخست خار چشم حسودان و نابخردان چپاولگری بود.

نمای داخلی و محوطه بیمارستان شهید حکیم اهواز+اکوپرشین
محوطه بیمارستان شهید حکیم اهواز+اکوپرشین

نگارنده دلایل و فاکت‌هایی دارم که اگر خلاف دیدگاه آقایان تاراجگر یکی از بهترین و استانداردترین مراکز پزشکی کشور است باشد؛ آماده مناظره تخصصی و رسانه‌ای حتی در صدا و سیما و در حضور نهاد‌های نظارتی استان و مرکز می‌باشم چون پای سلامت مردم و پاس داشت خاطرات  بسیاری از شهدای والامقام جهاد سازندگی خوزستان جهادگران عرصه سلامت وبه ویژه یادمان شهید دکتر حکیم از شهدای عزیز و متهور و مشهور جهاد سازندگی این نهاد انقلابی که دستور راه‌اندازی آن را رهبر کبیر انقلاب اسلامی رضوان‌الله‌تعالی علیه را در ۲۷ خرداد سال ۱۳۵۸ صادر فرمودند  در میان می باشدوذره‌ای پا پس نمی‌کشم ولو اینکه با نثار تمام هستی خویش به شهید دکتر حکیم و سایر شهدای والامقام جهاد سازندگی ملحق شوم.

در دوران دفاع مقدس از ابتدای آغاز راه‌اندازی این پلی کلینیک در چهارراه آبادان تا محل کنونی در امانیه اهواز که تقریبا دو دهه طول کشید نگارنده به تناوب در اهواز در قالب اعزام وماموریت زندگی کرده کرده و شاهد پروسه تکمیل و تجهیز تکاملی این مرکز به ویژه در چهار سال اخیر که آخرین بار آن زمستان ۱۳۹۸ به مدت یک هفته بوده بوده‌ام است.

بنده با افتخار در دوران دفاع مقدس در جهاد سازندگی خوزستان وقایع نگار سلحشوری و شهادت عزیزان جهادی در یک پروسه قریب ۸ ساله بوده ام و بسیار نیز از خاطرات آن دوران لبریز از عشق و عدم پشیمانی هستم و تا پای جان از دستاوردهای تخصصی و مدرن آن در شرایط خون؛شهادت؛ حماسه  وبمباران و موشک؛ صبوری مردم و جهادگران خوزستان و سایر برادران و خواهران اعزامی جهاد سازندگی سایر استان‌ها با قلم ونوشتن به فضل الهی محافظت خواهم کرد.

آقایان مسوول در جهاد کشاورزی خوزستان چرا تیشه به ریشه املاک و دارایی‌های جهاد سازندگی سابق خوزستان می‌زنید؟

 چوب حراج به این سرمایه‌ها و یادمان‌ها راهش این نیست

در محوطه پلی کلینیک شهید دکتر حکیم اهواز خانه امید جهادگران عرصه رزم و شهادت مانند دفاتر کانون جهادگران؛ بازنشستگان؛ ایثارگران؛ جانبازان؛ آزادگان و خانواده معظم و معزز شهیدان جهادسازندگی سازندگی سابق خوزستان است.

این مرکز باید ثبت میراث فرهنگی باشد نه حراج دستاوردهای جهاد سازندگی در امر درمان و رسیدگی به همه مردم از جمله جهادگران به بهانه نبود اعتبار و اسکناس و بی‌کفایتی برخی مدیران و مسوولان تازه به دوران رسیده پس از دفاع مقدس هشت‌ساله به ویژه در خوزستان قهرمان در عرصه جهاد کشاورزی استان !!!

شهیدان و مردان جهادی عرصه عمل و در هنگامه آتش وخون مانند آوینی؛ رضوی؛ فارسی؛ ناجیان؛ طرحچی؛ حجتی؛ حکیم؛ نعمتی جم؛ ترکان؛ رجب‌بیگی؛ شمس‌آبادی؛ رشیدی؛ قاضی‌زاده‌هاشمی؛ مصلحیان؛ ابراهیمی؛ ملا آقایی؛ کسایی؛ ساجدی؛ طبرسی؛ پورشریفی؛ قاضی؛ هاشمی؛ پرویزی؛  همدانی؛ امینیان؛ جان نثار؛ شوریده؛ خیابانیان؛ شادلو؛ کامروا؛ بابایی؛ نیکبخت؛ برونسی؛ علیمحمدی؛ نعمتی و… در یک کلام ۳۳۹۶ شهید والامقام؛۲۳۹۱۳ جانباز و ایثارگر وبیش از ۱۲۰۰ آزاده سر افراز تاریخ خونبار جهاد سازندگی را در دوران معاصر برای عاشقان آبادانی وپیشرفت کشور به میراثی گرانبها تبدیل کردند.

در عملیات والفجر ۸ در فاو وقتی که خیل عظیمی از رزمندگان اسلام را در ورزشگاه تختی اهواز در شب هنگام در اسفند ۱۳۶۴ بر روی زمین فوتبال و سالن‌های بسکتبال و والیبال منتقل کردند آقایان مسوول کنونی جهاد کشاورزی خوزستان کجا بودند که ببینند جهادگران بهداری رزمی جهاد سازندگی از زیر مجموعه‌های کمیته بهداشت و درمان وقت؛ هفته‌ها بدون استراحت مشغول درمان عوارض  ناشی ازگاز خردل توسط رژیم سفاک بعثی و صدام جنایتکاربودند که اگر بودید که نبودید!!! تن به تاراج و مزایده مجتمع پزشکی شهیددکتر حکیم اهواز نمی‌دادید!!!

الان که پلی کلینیک شهید دکتر حکیم پذیرای بیماران استان‌های همجوار و حتی کشورهای همسایه است و این مرکز درمانی شانه به شانه حتی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و بخش خصوصی مانند رازی می‌ساید آیا باید در اوج بالنده گی و رشد وتوسعه شاخص‌های درمان؛ پیشگیری و بهداشت استان  این تصمیم شتابزده و به دور از منطق و علم مبنی بر فروش و نابودی آن گرفت؟

اگر چنین است نخست پلی کلینیک شهید شوریده تهران را که در پاره‌ای از تجهیزات پزشکی به پای مجتمع پزشکی شهید دکتر حکیم اهواز هم نمی‌رسد ناف‌اش را از وزارت جهاد کشاورزی در قالب هیات امنای موسسه درمانی شهید شوریده قطع کنید و آخرین کور سوی امید توجه به درمان جهادگران را لطفا به تاریکی مطلق برسانید چون شما آمده‌اید که یادگار ارزنده بنیانگذار جهاد سازندگی یعنی رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی  رضوان‌الله تعالی‌علیه را در آستانه دهه مبارک فجر ۴۲ را مثلا به فراموشی بسپارید!!! وزهی خیال باطل…

جهاد سازندگی که حضرت امام(ره) در جمله‌ای زیبا وتاریخی خطاب به جهادگران جهادسازندگی فرمودند: تاریخ شما جهاد گران را فراموش نخواهد کرد

آیا ادغام مشکوک؛ خیانت آمیز و یا سهوی وزارتین جهاد سازندگی و کشاورزی در سال ۱۳۷۹ ودر دولت اصلاحات در حال زدودن تاریخ و سوابق تابناک جهاد سازندگی است؟ خون شهدای والامقام جهاد سازندگی این نهاد را در دوران حیات پر خیر و برکت ۲۲ ساله خود از ۱۳۵۸ تا ۱۳۷۹ بیمه نموده‌است.

جناب دکتر خاوازی وزیر محترم فعلی جهاد  کشاورزی که خود دیدگاه آکادمیک داشته و در این ۸ ماه تصدی این وزارتخانه دین تاریخی خود را به محققین؛ پژوهشگران و اعضای فرهیخته جمع تحقیقات زیر مجموعه خود با صدها مشاور روئین‌تن ادا نموده‌اید و قائم مقام جنابعالی نیز همین سیر و سلوک را در کل مجموعه با سرعت نور طی می‌کنند بخاطر خدا و ارج نهادن به ایثار جهادگران و عظمت خون پاک شهیدان دلاور جهاد سازندگی نگذارید اتفاقاتی از این دست مبنی بر مزایده و فروش پلی کلینیک و مجتمع پیشرفته پارا کلینیکی شهید دکتر حکیم اهواز محقق و به یغما وتاراج زمانه داده شود.

اگر هم بر این کار اصرار دارید نخست از مزایده؛ فروش و واگذاری موسسه پزشکی و درمانی شهید شوریده تهران شروع کنید که اوجب واجبات است.

در خاتمه پیشنهاد می‌شود اگر هم چاره‌ای به جز واگذاری و فروش املاک مذکور وجود ندارد لطفاً به مؤسسه جهاد نصر که اکثراً سهامداران آ‌ن از خانواده معزز شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان جهاد سازندگی می‌باشند واگذار کنید که بارقه‌ای از امید و سرور در  دل جهادگران پیشکسوت روشن شود.

به یاد داشته باشیم که سعی کنیم بزرگ محفل کوچک اندیشان نباشیم!!! بلکه کوچک جمع بزرگ اندیشان باشیم.

علیرضا کیهان‌پور

true
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false