×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
انجام وظایف، رضایت‌مندی مردم را در پی خواهد داشت

انجام وظایف، رضایت‌مندی مردم را در پی خواهد داشت، مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به سوء نظر دشمنان برای ایجاد اختلال در انتخابات، تاکید کرد: رضایت‌مندی مردم در پی انجام وظایف از سوی سازمان‌ها و ارگان‌ها شکل می‌گیرد.

انجام وظایف+اکوپرشین

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌، محمد حسین یاری در جلسه شورای معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان مجموعه‌ای امدادرسان، پشتیبان و جهادی، جایگاه ویژه‌ای را در کشور به خود اختصاص داده است .

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: این سازمان در تمامی شرایط از جمله سیل، زلزله، تعطیلات نوروز، زمستان و… نقش بسزایی ایفا کرده است.

یاری تاکید کرد: انجام وظیفه صحیح به عنوان متولی امر در راهداری‌، حمل و نقل و جابجایی کالای اساسی‌، رضایت‌مندی عمومی را در پی خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به تاثیرپذیری مردم از فضای مجازی، گفت: با انتشار هر گونه کم کاری و خطا، تمام زحمات یک مجموعه‌، در فضای مجازی مورد سوال قرار خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: امروزه تمام عملکرد مسئولان زیر ذره‌بین است از این رو مشکلات صنف و رانندگان همواره باید مورد توجه قرار گرفته و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرد.

یاری ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا هر روز به سمت پیشرفت و آبادانی در حال حرکت است و به همین میزان دشمنان به دنبال ایجاد جنگ روانی، تخریب و تضعیف انتخابات هستند.

وی با اشاره به چهار رکن مهم سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت تصریح کرد: دشمنان این چهار رکن مهم انتخابات را نشانه گرفته‌اند که انشاء‌الله با مشارکت مردم، انتخابات سالم در خردادماه برگزار خواهد شد و پس از انتخاب رئیس جمهور و دولت جدید، همچنان اجرای پروژه‌ها و انجام کارها بدون وقفه ادامه خواهد یافت .

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: همه باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم تا توطئه‌ دشمن علیه کشور برای زیر سوال بردن مشروعیت نظام و سلامت و امنیت انتخابات مثل همیشه خنثی شود.

همچنین در این جلسه، مهندس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان در خصوص عملکرد اداره کل استان در سال گذشته گفت: سال قبل حدود ۵۸۰ میلیارد پروژه اعم از ۱۵۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی بعنوان یکی از هدف‌گذاری‌های سازمان‌، در قالب طرح ابرار افتتاح شد.

غلامعباس بهرامی‌نیا از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده در سال گذشته را‌، لکه‌گیری و روکش آسفالت و پروژه‌های مربوط به نگهداری راه‌ها برشمرد و افزود :طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، برای امسال نیز بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های راهداری در قالب نگهداری راه‌ها اصلی و راه‌های روستایی درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی آماده آسفالت در استان وجود دارد، بیان کرد: تاکنون در قالب طرح ابرار حدود ۸۰۰ کیلومتر آن با استفاده از توان ماشین آلات استان و کمک از دهیاری‌ها آسفالت شده و برنامه داریم تا پایان سال جاری یک هزار کیلومتر دیگر آسفالت شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در ادامه سخنان خود بر لزوم پایداری اعتبارات نگهداری راه‌ها تاکید کرد.

بهرامی‌نیا ادامه داد: در حوزه حمل و نقل، تنها کشت پاییزه استان خوزستان ۵٫۲ میلیون تن شامل گندم، چغندرقند، کلزا و تره‌بار می‌باشد که بیش از ۷۵ درصد از این محصولات، حمل شده است.

وی اذعان کرد: برای حمل کالای اساسی از بندر امام خمینی‌(ره) هیچ مشکلی نیست اما کالاها در انبارها دپو شده و شرکت‌های صاحب کالا نسبت به تخلیه کالا اقدام نمی‌کنند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false