×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
لطف خدا با زیبایی تمام شامل نوجوان سندرم داوون

لطف خدا با زیبایی تمام شامل نوجوان سندرم داوون، بافراخوان واکسیناسیون برای اصحاب رسانه ودر آستانه روز ” خبرنگار ” الطاف الهی نیز شامل این خدمتگزار عرصه رسانه شد که در بازار بزرگ ایران مال واقع در غرب تهران و به همت کادر درمان فداکار دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و عزیزان علوم پزشکی ارتش با نظمی حیرت آور و در فضایی بسیار آرامبخش و با درجه بالای احساس مسوولیت بنده هم همگام با سایر اقشار هموطن واکسن سینوفارم را تزریق نموده و بابت همه این خدمات و فداکاری کادر پزشکی، شکر گذار خداوند منان باشم.

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: زنان و مردان، میانسالان و پیران و گروه‌های خاص نیز که در بین آنان نوجوان و جوانان هم دیده می شدند و گویی که در راه یک باور و نیک اندیشی وبه خاطر ارمغان تندرستی و سلامتی جامعه در راه مبارزه با کرونا حتی در جلوه‌های زیبایی از همنوعی و کمک به یکدیگر گوی سبقت مهربانی و یکی شدن را از هم ربوده بودند.

کار خوب و تلاش صادقانه در راستای انجام عاشقانه خدمتگزاری واین حماسه‌ها را در این شرایط سخت تحریم و کمبود‌ها باید به طور مضاعف ستود و بارها هر شخصی بر حسب وظیفه تشکر و قدردانی ولو به سهم ناچیز خود مبادرت به خلق این شکوه بی بازگشت نماید.

پزشکان، پیراپزشکان، کادر درمان، اورژانس، پرستاران، مشاورین متخصص حاضر در پایگاه واکسیناسیون، پشتیبانی وتدراکات، نیروهای حراستی و نظارتی و….همه شایسته تقدیر وخداقوت جانانه هستند.

اصحاب رسانه، شکار لحظه‌ها و رویدادها برایشان شاید تبدیل به سوژه شود.

امروز شنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۰ در پایگاه واکسیناسیون بر علیه ویروس کوویید ۱۹ وسوش دلتای کنونی یک تابلوی مانا و زیبایی در طبقه بالای نمایشگاه بین‌المللی آن ترسیم شد که توجه همگان را به خود جلب و ناخودآگاه اشک ذوق منتظران واکسن در مقابل کیوسک ۲۱ تزریق را بر گونه هایشان جاری ساخت.  

امیر حسین نوجوان مبتلا به سندروم ژنتیکی داوون( ترایزومی کروموزوم ۲۱، یا نشانگان منگولیسم )۱۵ بار از کیوسک تزریق با ناراحتی بیرون آمد و بر شانه‌های پدر و کادر واکسیناسیون افزون بر ده‌ها بار بوسه احساساتی می زد که مبنی بر عدم واکسیناسیون بود واما کادر درمانی با صبوری و از خود گذشتگی و نوازش مهربانانه بالاخره موفق به تزریق واکسن سینوفارم به امیرحسین عزیز شدند و پس از واکسیناسیون بر دستان تزریق کننده که یک ستوان یکم دانشگاه علوم پزشکی ارتش مستقر در پایگاه بود نه یک بار بلکه ده‌ها بار بوسه و تشکر و قدردانی نمود و اینجا هم بنده ونیز اکثر مردم با اشک ذوق این سپاس وی را به یادگار ویک خاطره زیبا ومانا ثبت نمودند.

برای بنده به عنوان یک خدمتگزار کوچک خانواده بزرگ رسانه و امیرحسین جان عزیز امروز نیمه نخست میخواهم زنده بمانم رقم زده و کلید خورد ونیمه دوم این سکانس کارا و قابل تقدیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ودوز‌های بعدی وبه احترام به سلامتی همه عزیزان گستره عظیم پزشکی کشور عزیزمان ایران، بدون شک محقق خواهدشد.

به یاد داشته باشیم در تمام سپهر هستی نیز به سهم خود از سازندگان و ارسال کنندگان انواع واکسن ضد کووید۱۹ شامل پژوهشگران، محققین و تلاشگران گمنام این عرصه خطیر تشکر نموده وبا شکر گذاری به درگاه خداوند منان برای نعمت سلامتی، بهبود و شفای همه دردمندان و بیماران دستان خالی امان اماسرشار از دعا و نیایش را به سوی پروردگار عالمیان گرفته و بدرقه راه همه این عزیزان خالصانه رهنمون خواهیم ساخت.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false