×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

اعلان حمایت دکتر نبئی، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران، از دکتر فاطمی امین، وزیر پیشنهادی وزارت صنعت معدن و تجارت

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

نمایندگان محترم مردم ایران در مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

 همانگونه که حضرات عالی استحضار دارند، معدن به عنوان حلقه اول زنجیره‌های متنوع تولیدی و صنعتی، در صورتی می‌تواند به عنوان موتور محرک اقتصاد پایدار و مقاوم عمل نماید که کلیه امور از پی جویی و اکتشاف تا استخراج و فرآوری و متالورژی، مبتنی بر اصول مهندسی و علمی و درخور ظرفیت آن طرح‌ریزی و اجرا گردد.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین: در این حالت این بخش ظرفیت آن را خواهد داشت تا زمینه ساز توسعه صنعتی و اقتصادی بوده و از بسیاری از مشکلات حال حاضر کشور گره گشایی نماید.

مضافا اینکه بر اساس اصول علمی اثبات شده، هیچ متغیری موثرتر از رعایت اصول مهندسی متضمن سرمایه‌گذاری ایمن و توجیه‌پذیری اقتصادی آن نیست.

در این زمینه ظرفیت عظیم فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی معدن در عرصه طراحی برنامه‌ها و حسن اجرا و نظارت طرح‌های اجرایی، فرصت مناسبی در اختیار دستگاه‌های تصمیم ساز و اجرایی قرار می‌دهد تا با بهره‌گیری از آن، موجبات افزایش بهره‌وری و تقویت امنیت اقتصادی سرمایه‌گذاری بنگاه‌های فعال را فراهم نمایند و با این شرط امکان صیانت بهینه از ذخایر معدنی خدادادی فراهم آمده و عوارض بدیهی معدنکاری در حوزه‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست  با استاندارد بالاتری در کنترل دستگاه‌های مسوول قرار خواهند گرفت.

لذا با علم بر ظرفیتها و چالش‌های پیش روی بخش معدن و صنایع معدنی کشور و  پس از مطالعه دقیق برنامه‌ها و استماع اهم نقطه نظرات و بیانات جناب دکتر رضا فاطمی امین ،به قطعیت اعلان می‌نمایم که از جمیع جهات تعهدی، تخصصی، کارآمدی و روحیه انقلابی، ایشان بهترین گزینه برای تصدی مسوولیت وزارت صنعت معدن و تجارت و اجرای برنامه‌های موثر آن می‌باشند.

لذا ضمن قدردانی از رئیس جمهور محترم بابت این حسن انتخاب، امیدواریم با درایت تخصصی و تدبیر انقلابی نمایندگان محترم‌، فرصت بهره گیری بخش از خدمات این برادر بزرگوار فراهم و اجرای برنامه‌های موثر ایشان در حوزه صنعت، معدن و تجارت، حمایت ویژه گردد تا به فضل خداوند در مسیر توسعه صنعتی و اقتصادی کشور تعالی و تسریع صورت پذیرد.

با آرزوی توفیق و سلامت خدمتگذاران میهن و سربلندی ایران

تقی نبئی، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false