×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

هرگز از رحمت خداوند ناامید نیستیم، ویروس چموش وموذی  کوویید۱۹ با  ورژن‌ها وجهش‌های گوناگون؛  گویی در کشتار و مرگ ومیر انسان‌ها؛ لحظه‌ای درنگ ندارد.

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌ پور: آمار مرگ و میر میلیونی در سراسر جهان بیانگر مستاصلی انسان و علم و پیشرفت در مقابل این ویروس بسیار ریز وکوچک است که باید با میکروسکوپ الکترونی آن را مشاهده  و بررسی نمود.

علیرضا کیهان‌پور

آیا ما انسان‌ها در تمام سپهر هستی به داشته‌هایمان مغرور وخیلی رجز میخواندیم؟

آیا این تلنگر در قرن گریز و انتظار باید در مسیر انسان‌ها قرار می‌گرفت تا قدر تپش‌های قلب هایمان را بیشتر از گذشته بدانیم؟

آیا این  دوسال اخیر از غرور و منیت‌های  همه ما در ارتباطات گلوبال کاست؟ آیا توانستیم بر ناامیدی و انفعال خود در برابر این ویروس غلبه کنیم؟ آیا در جمعیت ۸ میلیاردی کره مسکون یا بیشتر و حتی کمتر در یک تعامل خداپسندانه و انسان نمایانه از تجارب درمانی و دارویی یکدیگر استفاده بهینه نمودیم؟

آیا هر لحظه دستان خالی اما آکنده از دعا و طلب بهترین‌ها برای همنوع‌های خود در سراسر جهان به سوی عاقبت بخیری و بهبود دردمندان و بیماران به سوی قادر یکتا و یگانه اجابت کننده شفای عاجل برای یکدیگر به  سوی کائنات  گشوده است؟ که به یقین بوده و هست و حتی همه کسانی که درگیر این بیماری خطرناک نشده‌اند که جای شکر افزون دارد از حاشیه‌ها و عوارض روحی، روانی، از دست دادن شغل و در آمد، فروپاشی منشور اخلاقی در بین برخی عرصه کنندگان اقلام غذایی، دارویی وسیاه بازار‌های ناجوانمردانه و… در امان نبوده و نیستند!!!.

باید با نگاه مهرورزی، خداپسندانه ودر طلب بهترین‌ها در سکوت دعا و نیایش‌هایمان با قلبی سرشار از امید و عشق در حق یکدیگر دعا کنیم و بنا به فرموده کلام شریف در قرآن مبین ” از رحمت خداوند هرگز نا امید نشوید” و باید، باید وباید با تمام وجود درخواست رفع شر این بیماری جان ستان انسان را از درگاه احدیت درخواست کنیم که به یقین و به امید خداوند مهربان مستجاب خواهد شد ان شاء الله.

خداوندا؛ بزرگ معبودا؛ ای  یگانه طبیب درد‌ها !وسرانجام سرنوشت و شفای ما ، یک درخواست سرشار از امید و اجابت دعا از آستان مهر وعطوفتت داریم:

ما را در زمان  کنونی با  سرشار از امید به ” تفسیر  عدد صفر” ( ۰۰۰۰) برسان

تا همه بندگان تو در سراسر جهان هستی شاهد توقف آمار واعداد درگذشتگان و بیماران ناشی از کرونا  باشیم و مقابل اعداد آماری فوق این نمایه عدد یعنی صفر ثبت شود وبا شور و شعر و شعور به برپایی جشن رهایی و سلامت یکدیگر شکر گذاری نمائیم.

آمین یا رب العالمین.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false