×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مجوز اقتصادی به صنایع باید بر پایه ۳ کد اعطا شود

مجوز اقتصادی به صنایع باید بر پایه ۳ کد اعطا شود، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: مجوز صنعتی باید بر اساس سه کد از جمله کد ملی، کد پستی و کد اقتصادی اعطار شود که بتوان به ثبت مبنا دست یافت و از آمارهای صنعتی در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی به‌کار برد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از ذوب‌ ۲۴: نعمت الله اکبری اظهار داشت: آمار داده می‌شود که اصفهان‌بالغ بر ۸ هزار واحد صنعتی دارد در صورتی که یک سوم آن وجود خارجی ندارد.

وی ادامه داد:  اطلاعات و آمار  بهین یاب صنایع باید پالایش و به‌روزرسانی شود.

اکبری خواهان افزایش سواد آماری در مسئولان شد و افزود: نگاه ما با صنایع در تعریف ابتدایی از کارگاه صنعتی متفاوت است به این صورت که از  نگاه وزارت صمت مثلا اگر یک کارگاه خیاطی بیش از ۱۰ دستگاه داشته باشد را یک کارگاه صنعتی تلقی می‌کنند و غیر از آن را در ردیف کسب و کار تقسیم می‌کنیم  در صورتی که این نگاه برای ما مفهوم نیست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان تصریح کرد: آمار ارائه شده از صنایع را باید دید برپایه چه قلم‌آماری یا میکرو داده‌هایی مطرح می‌کنند.

وی از عدم همکاری صنایع و کارگاه‌های کوچک در سرشماری‌ها خبر داد و گفت: امسال طرح سرشماری به‌صورت پایلوت در ۵ استان از جمله اصفهان، خوزستان، شمال کاشان و … اجرا می‌شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false