×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
از کنفرانس پلنکس کیش حمایت می‌کنیم

از کنفرانس پلنکس کیش حمایت می‌کنیم، رئیس انجمن سنگ آهن سخنران کنفرانس پلنکس ۲۰۲۱ در جزیره کیش خواهد بود.

مهندس مهرداد اکبریان رئیس انجمن سنگ آهن درباره کنفرانس پلنکس ۲۰۲۱ در کیش به دنیای معدن گفت: کنفرانس پلنکس ۲۰۲۱ با دعوت از کارشناسان خارجی به عنوان حاضرین و سخنران فرصت مغتنمی را برای تولیدکنندگان حوزه سنگ آهن و فولاد ایران مهیا می‌سازد که به دلیل شرایط کرونا و تحریم مدتی از فضای بازارهای  کشورهای مختلف دور کرده است.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین به نقل از دنیای معدن: اکبریان افزود: کنفرانس پلنکس می‌تواند به ما تصویر روشنی از آنچه در دنیا اتفاق می‌افتد داشته باشیم همچنین علاقمندیم ببینیم طرف‌های خارجی چه تصوری در مورد ما دارند و برنامه‌هایشان برای ایران چیست.

اکبریان ادامه داد: انتظار می‌رفت تکرار اینگونه کنفرانس‌ها در سال بیشتر می‌بود یا عمق کنفرانس بیشتر می‌شد ولی در همین حد هم این حرکت را یک اتفاق مثبت ارزیابی می‌کنم و به عنوان انجمن سنگ آهن از این کنفرانس حمایت کرده و در آن حضور پیدا می‌کنیم و امیدواریم از آن نتایج خوبی به دست آوریم.

گفتنی است، نخستین کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه (PELANEX) ۲۵ لغایت ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود و مهندس مهرداد اکبریان رئیس انجمن سنگ آهن ایران نیز یکی از سخنرانان این کنفرانس خواهد بود.

کنفرانس پلنکس 2021 در کیش+اکوپرشین
کنفرانس پنلکس ۲۰۲۱ در کیش

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false