×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
خودروهای ایرانی میلیاردی شدند

خودروهای ایرانی میلیاردی شدند؛ پس از ابلاغ و اجرای قیمتگذاری جدید خودروهای داخلی، قیمت بازار آزاد این خودروها از مرز یک تا دو میلیارد تومان گذشته است.

به گزارش اکوپرشین، یک هفته پس از اجرای مصوبه جدید افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها، قیمت انواع خودروهای داخلی تا سقف ۴۲ درصد در بازار افزایش پیدا کرد.

در زمان حاضر مشاهدات نشان می‌دهد بازار خرید و فروش خودرو بسیار کم‌رونق و از آن طرف عرضه خودرو توسط خودروسازان نیز کم است همین موضوع عاملی شده است تا تهیه خودرو در بازار به‌زحمت انجام شود.

هم‌اکنون خودرو دیگنیتی پرایم که در کارخانه ۹۳۵ میلیون تومان قیمت خورده در بازار دو میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. علاوه‌بر این دیگنیتی پرستیژ نیز یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در کارخانه قیمت‌گذاری شده است اما در بازار دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

از سوی دیگر فونیکس تیگو پرومکس دو میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومانی کارخانه در بازار سه میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

بنابر اعلام تسنیم، در محصولات داخلی نیز بیشتر خودروها در بازار از مرز ۶۰۰ میلیون تومان عبور کرده به یک میلیارد تومان رسیدند، به‌نحوی که پژو۲۰۷ اتوماتیک که در کارخانه ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است در بازار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. دناپلاس اتومات که تا دو ماه پیش در بازار ۷۰۰ میلیون تومان بود، به مرز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسید.

خانواده هایما نیز از مرز  یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عبور کرده است و هایماS8 به قیمت دو  میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت انواع خودروهای ایرانی در بازار


true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false