×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مهر تایید سهامداران بر عملکرد مالی بانک شهر در ۱۴۰۱

مجمع عمومی عادی سالانه بانک شهر با حضور ۷/۷۷ درصدی سهامداران و رضایتمندی آنان از عملکرد مالی این بانک در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک شهر برای رسیدگی به عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ این بانک روز چهارشنبه (۲۸ تیرماه) با مجوز رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضور ۷/۷۷ درصدی سهامداران حاضر در جلسه و دیگر سهامداران به صورت زنده از طریق وب سایت بانک به نشانی: shahr-bank.ir برگزار شد.

در این جلسه ضمن تاکید سهامداران بر روند روبه رشد و پیشرفت های بانک شهر در شبکه بانکی کشور، مهر تاییدی بر عملکرد بانک در سال گذشته زدند. صورت های مالی این بانک مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۱٫۱۲٫۲۹ نیز با عنایت به گزارش حسابرس، نظر اکثریت سهامداران و حضور نماینده فرابورس به تصویب رسید.

همچنین در مجمع عمومی عادی سالانه بانک شهر پس از ارائه‌ کامل گزارش عملکرد این بانک‌ و گزارش بازرس قانونی و حسابرس، دکتر سید محمدمهدی احمدی مدیرعامل، ضمن تشریح دستاوردهای بانک شهر طی یک سال گذشته و تشریح برنامه ها، به سؤالات سهامداران پاسخ داد.

با رأی اکثریت سهامداران نیز، مؤسسه حسابرسی “بهمند” به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه های همشهری و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های رسمی تعیین شدند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false