×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
معرفی ۲۰۰ نخبه برای فعالیت در وزارت جهاد کشاورزی

معرفی ۲۰۰ نخبه برای فعالیت در وزارت جهاد کشاورزی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: ۲۰۰ نفر از نخبگان برای استخدام و فعالیت به وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کریم احمدی صومعه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تات گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان اداری و استخدامی کشور، بنیاد ملی نخبگان و معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی ۲۰۰ نفر از نخبگان برای استخدام و فعالیت به وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شد این تعدا در دوره ارزیابی و جذب نخبگان به مدت ۲۱ روز در سه گروه زراعی، باغی- جنگل، مرتع آبخیزداری و خاکشناسی- دام و آبزیان و علوم شیلاتی شرکت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تات با تاکید بر این که اصلی‌ترین وظیفه وزارت جهاد کشاورزی، ایجاد امنیت و اقتدار غذایی است، افزود: این وزارتخانه برای رسیدن به این هدف دارای هفت معاونت تخصصی است.

احمدی با توصیف وضعیت حال و آینده امنیت غذایی در ایران از نخبگان خواست با بهره‌مندی از توانمندی‌های خود و ظرفیت‌ها و امکانات موجود در وزارت جهادکشاورزی موجب ایجاد تحول و پیشرفت در امنیت و اقتدار غذایی کشور شوند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false