×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تاکید معاون وزیر جهاد کشاورزی بر استفاده از ظرفیت نخبگان در منابع طبیعی

تاکید معاون وزیر جهاد کشاورزی بر استفاده از ظرفیت نخبگان در منابع طبیعی، معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بر استفاده از ظرفیت نخبگان در منابع طبیعی تاکید کرد و افزود: حکمرانی منابع طبیعی با استفاده از سرمایه‌های اجتماعی و حضور نخبگان می تواند به معنای واقعی تحقق پیدا کند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: عباسعلی نوبخت در گفت و گویی در این خصوص گفت: این سازمان از حضور و جذب نخبگان و متخصصان حوزه منابع طبیعی در ستاد و ادارات کل استان‌ها استقبال می‌کند.

وی منابع طبیعی را عرصه‌ای مهم برای جذب و حفظ استعدادها برشمرد و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در جذب و بکارگیری نخبگان در تمام دستگاه‌ها تاکید فراوان دارند و نخبگان و دانش‌آموختگان حوزه منابع طبیعی می‌توانند با بکارگیری دانش و استفاده از یافته‌ها و فناوری‌های نوین در ارتقای منابع طبیعی نقشی اساسی ایفا کنند.

نوبخت اظهار امیدواری کرد که منابع طبیعی بتواند با جذب نخبگانی که عالی‌ترین رتبه را در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های جنگل، مرتع، آبخیزداری و بیابان کسب کرده‌اند و با استفاده از پتانسیل فردی و اجتماعی این نخبگان، بتواند با کیفیت هوشمندانه‌تری به تراز کارآمدی و حداکثری منابع طبیعی در ستاد و استان‌ها کمک کند.

بر این اساس هفته گذشته بیش از ۶۰ نفر از دانش آموختگان منابع طبیعی که جزء نخبگان این حوزه محسوب می‌شوند در سازمان منابع طبیعی با معاونان و مدیران بخش‌های فنی جلسه برگزار کردند.

در این نشست که یک روز کامل برگزار شد، معاونین و مدیران سازمان منابع طبیعی به شرح وظایف دفاتر تخصصی و همچنین سیاست‌ها و راهبردهای اساسی سازمان پرداخته و سپس به پرسش‌ها و نظرات و دیدگاه‌های نخبگان پاسخ گفتند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false