×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازدید مدیرعامل بیمه ایران از گروه صنعتی مینو

حسن شریفی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران در بازدید از مجموعه کارخانجات گروه مینو با مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره گروه مینو دیدار و در خصوص توسعه همکاری های تجاری و بیمه گری به گفتگو پرداخت.

به گزارش اکوپرشین به نقل از بیمه ایران، شریفی با اظهار خوشحالی از حضور در محیط کار بیمه گذاران، برنامه خود را برای بهتر اداره نمودن شرکت و حل مشکلات پیش رو استفاده از نظرات بیمه گذاران به عنوان شرکای تجاری عنوان نمود .

مدیرعامل بیمه ایران گفت: علاقه داریم همانند بخش خصوصی حرکت کنیم و باور داریم که برای بقاء به بیمه گذاران نیاز داریم و لذا حضور در محل کار بیمه گذاران را در دستور کار داریم و سعی داریم مشکلات را تا حد مقدور از پیش پا برداریم.

شریفی اضافه کرد:بیمه ایران تنها شرکت دولتی با قدمت ۸۸ ساله است و به غیر از خدمات بیمه ای امکان همکاری با بیمه گذاران بزرگ خود را برای ارائه خدمات شرکتهای تابعه اعلام میکند. اما بهترین بازاریابی را پرداخت خسارت با کیفیت و به موقع میدانیم و اطمینان داریم که این مسیر حال بیمه گذاران را خوب خواهد کرد.در سفرهای استانی با مشکلات بیمه گذاران اشنا میشویم و توانمندی های خودمان را معرفی میکنیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به سامانه های جدیدی که در بیمه ایران راه اندازی شده است از مدیران شرکت مینو درخواست کرد برای دریافت خدمات بهتر و سریعتر درمانی از برنامه کاربردی درمان استفاده کنند .

به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه ایران مدیرعامل گروه صنعتی مینو نیز با ابراز خرسندی از شروع همکاری با بزرگترین شرکت بیمه ای کشور با معرفی شرکتهای تابعه خواستار دریافت خدمات سریع بیمه ای گردید.

گفتنی است در ابتدای این دیدار  مدیرعامل و هیات همراه از خطوط تولید کارخانه پارس مینو بازدید و از نزدیک با  امکانات و ویژگی محصولات بیمه گزار آشنا شدند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false