×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رشد ۸۴ درصدی تولید خودرو خصوصی‌ها

مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید حدود ۷۶۳هزار دستگاه خودرو از ابتدای فروردین تا پایان مهر سال جاری خبر داد و گفت: شاهد به ثمر نشستن برنامه‌های تحولی دولت سیزدهم در حوزه تولید و تنظیم بازار خودرو هستیم.

به گزارش اکوپرشین به نقل از ایرنا، عبدالله توکلی لاهیجانی اظهار کرد: در سال جاری حدود ۶۲۴هزار دستگاه خودروی سواری به صورت عبور مستقیم و کامل تولید شده که در مقایسه با ۵۰۳هزار دستگاه تولید کامل مدت مشابه پارسال، رشد ۲۴درصد را نشان می‌دهد.

وی بیان‌ کرد: در مدت یاد شده ۹۱هزار دستگاه خودروی وانت در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از ۴۷درصد رشد برخوردار بوده است.

توکلی لاهیجانی ادامه ‌داد: علاوه بر این، از فروردین تا مهر سال جاری حدود ۲۳۰۰دستگاه خودروی ون تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۹درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت گفت: تولید حدود ۲۲هزار دستگاه انواع خودروی سنگین (کامیون، کامیونت و کشنده) و رشد ۳۵درصد تولید در این حوزه، از دیگر آمار قابل‌ذکر است.

وی ادامه داد: علاوه بر این از فروردین تا مهر سال جاری حدود ۱۷۶هزار دستگاه خودرو در بخش خصوصی تولید شد که در مقایسه با تولید ۹۶هزار دستگاه مدت مشابه پارسال، حدود ۸۴درصد رشد تولید را نشان می‌دهد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false