×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد

‌‎ سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در حکمی دکتر علی احمدی را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران منصوب کرد. ‌‎

به گزارش اکوپرشین: به موجب حکم مهدی مسکنی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر علی احمدی به عنوان مدیرعامل،نائب رئیس و همچنین نماینده این صندوق در هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد. ‌‎

علی احمدی که دارای دکترای مدیریت تولید و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس است به عنوان استاد تمام پایه ۳۸ رشته مدیریت تولید و‌ مهندسی صنایع در دانشگاه علم و صنعت ایران تدریس کرده و در زمینه ‌های مدیریت نفت، گاز و پتروشیمی، مدیریت و برنامه‌‌ریزی راهبردی، مدیریت تحقیق و‌توسعه،نوآوری و فناوری و سیاست‌گذاری عمومی و حکمرانی علم و فناوری تخصص دارد.

وی همچنین در سال‎ های گذشته ریاست دانشکده اقتصاد، مدیریت و مهندسی پیشرفت کشور و همچنین ریاست دانشگاه پیام نور را برعهده داشته است.

‌‎از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر علی احمدی که حضور در کابینه دولت را در کارنامه خود دارد، می‎توان به ریاست هیات مدیره و مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق ‎های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت(اهداف)، ریاست هیات رئیسه صندوق‎ های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت و ریاست هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری اشاره کرد. ‌‎

از دیگر سوابق مدیریتی و فعالیت وی در صنعت نفت کشور ریاست هیات مدیره شرکت‌های پتروشیمی خارک، شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت( اویک)، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی، شرکت نفت سپاهان و پتروپالایش دانش‌بنیان کنگان قابل ذکر است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false