×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شرکت نفت مناطق مرکزی و پژوهشگاه صنعت نفت موافقت‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت نفت مناطق مرکزی و پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه نخستین روز برگزاری رویداد پتروتِک برای توسعه و اجرای طرح‌های فناورانه موافقت‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از خبرنگار شانا، پژوهشگاه صنعت نفت روز سه‌شنبه (۲۸ آذرماه) در حاشیه روز نخست رویداد پتروتک با شرکت نفت مناطق مرکزی یک موافقت‌نامه همکاری با موضوع تکمیل، توسعه و اجرای طرح‌های فناورانه و نوآورانه چالش‌محور در حوزه‌های بالادستی و پایین‌دستی نفت و گاز شرکت نفت مناطق مرکزی بین عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی امضا شد.

به گزارش شانا، دومین رویداد پتروتک روز سه‌شنبه (۲۸ آذرماه) با همکاری همه ارکان زیست‌بوم فناوری و با مشارکت و حمایت معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، پارک توسعه فناوری و چهار شرکت اصلی وزارت نفت همزمان با هفته پژوهش آغاز به‌کار کرد.

این رویداد طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد و شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در این رویداد می‌توانند به صفحه اینترنتی https://petrotechconference.ir مراجعه کنند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false