×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فجر ملی/گفت و گوی بی واسطه مدیر عامل بانک ملی ایران با مشتریان بانک

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،مدیر عامل بانک ملی ایران با حضور در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی در ارتباطی تلفنی و بی واسطه به پرسش ها و دغدغه های مشتریان و کارکنان بانک، پاسخ داد.

به گزارش اکوپرشین ،به نقل ازبانک ملی ایران ،دکتر ابوالفضل نجارزاده در گفت و گو با مشتریان و کارکنان،ضمن ارزیابی نحوه ارائه خدمات به مشتریان و عملکرد بخش های مختلف بانک،بر تقویت مرکز تماس اداره کل روابط عمومی، در راستای حسن ارتباط با مشتریان تاکید کرد.

وی افزود:مرکزتماس بانک ملی ایران،پیشانی بانک است و تاثیر فراوانی بر تصویری که بانک در ذهن مشتریان می سازد دارد،از این رو با تقویت این مرکز می توان تاثیر گذاری مطلوبی بر مشتریان داشت.

مدیر عامل بانک ملی ایران در پایان سخنان خود با تقدیر از عملکرد این مرکز، بیان کرد:این بانک به گستره ای از مشتریان خرد خدمات ارائه می دهد و طبیعی است که پاسخگویی به این تعداد مشتری خرد،نیازمند مرکز ارتباطی کارآمد،پویا و دارای طرح و برنامه است.

گفتنی است مرکز تماس بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، طرح گفت و گوی بی واسطه و مستقیم مدیران ارشد بانک و مشتریان و کارکنان را به اجرا گذاشت.

در این طرح مدیر عامل بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل طی یک جدول زمانی در این مرکز حضور یافته و به دغدغه های مشتریان و کارکنان بانک پاسخ دادند. علاوه بر این، کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۷٫۳۰ تا ۲۱ پاسخگوی مشکلات مشتریان در رابطه با خدمات ارائه شده از سوی بانک هستند.در این باره مشتریان می توانند با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ ، تماس حاصل کنند

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false