×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ توسط شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی

شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی، پس از گذشت ۸ ماه از تأسیس شرکت، با تدوین و استقرار چارچوب الزامات سیستم مدیریت کیفیت و پس از انجام ممیزی توسط شرکت QAL، موفق به کسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ۹۰۰۱:۲۰۱۵ ISO شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از بانک پارسیان، تمام تلاش این شرکت برای بهبود فرآیندها و پیاده‌سازی سیستم‌های یکپارچه مدیریت کیفیت، افزایش رضایتمندی مشتریان و برقراری حس اطمینان در میان مشتریان و ذینفعان است و کسب این گواهینامه نشان از آن دارد که شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی بامهارت و تخصص خود توانست با تمرکز بر کلیه فرآیندها و فعالیت‌های مؤثر در کسب‌وکار در راستای موفقیت و تعالی شرکت قدم‌های گسترده‌ای بردارد.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با حمایت از تشکیل اولین شرکت تعاونی توکنایز مسکن با نام «نوآوران لوتوس پیروزی» به عنوان بانکی پیشرو با به بکارگیری این ابزار نو و فناورانه درزمینه واگذاری املاک در قالب مشارکت عمومی قدم پیش گذاشته است.

شایان ذکر است استفاده از فناوری بلاکچین امکان تبدیل یک دارایی بزرگ به واحدهای کوچک با امکان مدیریت آسان و شفافیت بالا را فراهم می‌کند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false